W końskich chrapach

W końskich chrapach
ZZ

sobota, 8 marca 2014

Oczka

O hejka ostatnio nie miałam czasy pisać sorki :(Dzisiaj dzień Kobietki i dostałam od Taty nowy Czaprak 

Jej :) 
Moja klacz jest w ciąży na razie w drugim tygodniu Ale się nie moge doczekać źrebaczka. 
 
No przejdzimy do żeczy 
,,Wzrok''
Często możemy usłyszeć o szczególnie pięknych końskich ,,oczkach''.Pewnie wiecie że konie mają największe oczy ze WSZYSTKICH  ssaków lądowych.Jeśli się im przyjrzeć dojrzysz zaufanie,strach czy niepewność.Zapewniają one szerokie pole widzenia ponieważ są osadzone po obu stronach głowy.Niewidzą one jedynie za sobą to tak zwany ,,Obszar ślepy'' (i w pewnym miejscu koło pyska)
Jeśli człowiek stanie w obszarze ślepym koń morze nas kopnąć ponieważ się boi nic tam przecierz nie widzi.
 
Ja nadal czekam na wasze pomysły na posty.
Koń Andaluzyjski chakterystyka 
 Wysokość: 150-160 cm
Eksterier: Klasyczny koń barokowy, o wysoko osadzonej szyi, silnych i suchych kończynach, harmonijnej budowie ciała w formacie kwadratu. Głowa prosta ze skłonnością do profilu garbonosego
Maść: najczęściej siwa, lecz zdarzają się także maści kare, izabelowate i inne.
Pochodzenie: Hiszpania, Andaluzja
Ciekawostka: Hodowla w klasztorach pozwoliła zachować czystość rasy. Dziś są końmi rekreacyjnymi.
To moja DRUGA ulubiona rasa nr 1 to Fryz.PA PA

1 komentarz: