W końskich chrapach

W końskich chrapach
ZZ

niedziela, 16 lutego 2014

Końskie korki

Czy nie są piękne ? 


Jak to zrobić ?


1 roszczesz grzywę by było ci łatwiej.
2 zaplataj warkoczyki jak do góry
3zkładaj warkocze na pół aż będzie ok i przymocuj gumeczką. 
Inne ładne fryzury też pokarzę ale na razie macie tu zdjęcia :)



No i ,,Pamiętnik Gracji ''
Moja właścicielka z przyjacielem miała już wejść do szopy gdy...
-Nędzne bachory uciekać z tąd to teren prywatny !-Powiedział właściciel posesji-Nie niech odda pan nam konia-powiedzieli- Jakiego konia ja tu od lat nie czymam zwierząt oprócz psa i mogę go spuscić jeśli zaraz z tąd nie uciekiecie !-Już dobrze,ale tu jest koń.(człowiek naprawdę nie wiedział że w szopie jest koń)-Gdzie ?- spytał-W szopie-co takiego ?-drzwi mocno zaskszypiały a ich oczą ukazał się koń.-rany dzieci pszepraszam ale czyj to koń-powiedział starszy człowiek-To mój ma na imię Herkules-Powiedział Wojtek.Wszystko skończyło się dobrze ale gdy oni byli zajęci ja dostrzegłam coś pięknego ale to kiedy indziej

1 komentarz: