W końskich chrapach

W końskich chrapach
ZZ

wtorek, 8 kwietnia 2014

Decyzja i niespodzianka !

Hej, propo wałachów to zdecydowałam się na folbluta ! Będzie u mnie już w piątek !!!! :) 
                                                       
Ci którzy mnie lubią może choć trochę rospromują bloga ? 
                              -Plose :Q - 
Na jak tu się mu nie oprzeć ?Wszyscy miłośnicy koni ! przypominam o naszym e-mailu 
który znajduję się w poprzednim poście ! 
Niespodzianka  ! Rpspromuj  bloga w sposób dowolny.Miej na to dowody a może będziesz szczęściażem i wygrasz -
-konto na howrse (1 miejsce)
-gorsze konto na howrse x2 (2 miejsce )
-dedykacje x4 (reszta zgłaszających)
Konta stworzone i nie używane przez moją kuzynkę.Po wygraniu nick i hasło przesyłam przez e-maila.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz