W końskich chrapach

W końskich chrapach
ZZ

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Kupuję Wałacha

Siemaneczko , dzisiaj pojechałam obejrzeć dwa Wałachy.Jeden to koń Andaluzyjski bardzo piękny,spokojny,mimo wszystko i to że są lepsi skoczkowie skacze narawdę dobrze.A drugi to
folblut też piękny,spokojny,przyjacielski,zwinny i polubiłam go.Chyba kupuję folbluta mam czas do czwartku.A w piątek będzie już u mnie :).Ale miałam przygodę.Opiekowałąm się końmi u mojego somsiada no i jeden miał kolkę.Ale muj sąsiad taki głupi że myślał że to normalene i nie kazał mi pomuc. Co miałam zrobić ?.Wkońcu jednak go przekonałam(uff).No i konik już się dobrze czuje.
A mój pies został tak jagby postrzelony.Ale nie było tam naboju czy czegoś.Nie wiem co się stało.
To tylę na dzisiaj.
                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz