W końskich chrapach

W końskich chrapach
ZZ

piątek, 17 stycznia 2014

Pamiętnk Gracji :D

Nie mam co wam pisać a mój blog ma 1 komentarz i z przykrością muwię że chyba go usunę ale to raczej za kilka dni :(
                                 A tymczasem macie tu ,,Pamiętnik Gracji"
                                                                     Jaka ciąża?
W stajni od kilku dni panował obok mnie wielki harmider nie rozumiałam tego przez wiele dni .
Aż do nie dawna  zaprowadzono mnie na przyczepę nie opierałam się bo wprowadziła mnie Zuzia.
Nie jechaliśmy długo aż dojechaliśmy na miejsce był to znajomy mi człowiek jednak nie kojarzył mi się za dobrze.To weterynarz ! -Co jej dolega proszę pana ?- zapytała Zuzka-Wydaje mi się że jest w ciąży :D-odpowiedział-To super ale z kim ?- Córeczko(Tata)Pamiętasz nowego ogiera I ile razem czasu spędzali ?-No tak czyli to będzie rasowy maluch.-No tak-Jest teraz w około 2 tygodni więc jeszcze poczekacie :( ale wiesz że będziesz musiała wstrzymać się z jazdą ?
                                                                                                 O tym nie pomyślałam :( !!! 
Do tego mam dla was pomoc jak określić co koń ma na ,,BUZI " 

2 komentarze:

  1. Nie usuwaj!Kocham tego bloga.A tak wgl.Nie sugeruj się liczbą komentarzy,bo wiem z doświadczenia że ludziom nie chcę się dodawać komentarzy,bo trzeba wpisywać różne kody ITP. ;)

    OdpowiedzUsuń