W końskich chrapach

W końskich chrapach
ZZ

wtorek, 28 stycznia 2014

Największy koń świata

Siemka dziękuje za takie miłe słowa,dzisiaj mam Najwyższego konika świata powoli brakuję mi pomysłów na posty pomożecie ?


Jest to koń rasy belgijskiej.A zwie się Big Jake. Mierzy 210,2 cm.W młodości był bardzo żywym konikiem.Jego właściciel  Jerry Gilbert ma go już 11lat.Mieszka na farmie Smokey Hollow w miejscowości Ostego w stanie Michigan.Jego przegroda ma 6x6 m.Big Jake odebrał tytuł mieszkającemu w Australii Noodiemu.
                                Inne końskie rekordy
 Najdłuższy koński ogonNajdłuższy koński ogon.
JJS Summer Breeze z Kansas.Jest klaczką która ma najdłuższy ogon świata.Długość jej ogona to 3,81 m.
Konie które żyły najdłużej 
Najdłużej żyjącym koniem, jaki kiedykolwiek chodził po świecie był Old Billy urodzony w 1760.Żył 62 lata.Kolejny koń żył 51 lat.Niesamowity wiek nie prawda ?
źródło: http://rekordyguinessa.pl/rekordy-guinessa-koni/
,,Pamiętnik Gracji'' Źrebię 
Z czasem mój brzuch rusł coraz większększy i większy aż pewnwj nocy...
Spałam spokojnie przez jakiś czas ale naglę się obudziłam nie wiedziałam czemu.
Po jakimś czasie napadł na mnie ból .Przybiegła do mnie pani Asie żona właściciela gdy ten dzwonił po moją rodzinę i weterynarza.WSZYSCY STALI koło mojego boksu i patrzyli na mnie ze wzruszeniem.Rano mój mały ogierek próbował stanąć na nogi.I ja żecz jasna próbowałam mu pomuc.-Jak go nazwiesz-spytał tata-Spartan to imię mu pasuje-Przez następne dni mały poznawał świat.Jedyne czego nie mógł poznać to jego tata.Od dnia w którym mały mógł wyjść na dwór go nie ma... 
                         CDN 
To na tyle Narka :)
waży półtorej tony i mierzy 2,05 metra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz