W końskich chrapach

W końskich chrapach
ZZ

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Pierwszy koń

Przygotowania do pierwszego wierzchowca mogą być ciężkie z wielu powodów.Co trzeba wiedzieć ?
Najpierw powinniśmy sobie odpowiedzieć czy mamy gdzie go trzymać.Konikowi powinniśmy zapewnić: boks o wymiarach  dostowany do rasy i wielkości ale nie mniejszy niż 9m.Łąke o wielkości minimum 20x20m.I musimy wiedzieć że koszty wyżywienia też nie są małe :(Miesięczny koszt utrzymania to koło około 500zł.Do tego kowal co 6 tygodni myśle że za 100zł (ja mojego trzymam w pensjonacie i nie wiem ile kosztuje:( ) Do tego cały sprzęt:
siodło,
ogłowie,
kantar,
uwiąz,
derka zimowa i polarowa,
ochraniacze ,
I jeszcze szczotki najlepiej lizawka nie zaszkodzi też piłka dla koni.
Wiadomo weterynarz itd.
Mam nadzieje że wam uświadomiłam że koń to wspaniałe zwierze ale ma swoje wymagania.I super by było gdybyście adoptowali ja 2 adoptowałam i są wspaniałe !  

http://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/116446_konie_zaczepka.jpg

A z resztą podobają ci się te konie? Morze i one są ze schroniska nie wiesz tego.
http://www.hotelzwierzat.com/aktualnosc.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz