W końskich chrapach

W końskich chrapach
ZZ

piątek, 3 stycznia 2014

Z pasją przez świat

Konie najcudowniejsze zwierzęta.A pobyt z nimi to dla mnie nagroda.Bo dla nich z robię wszystko.




  ,,Pamiętnik Gracji"
Tragiczna przejażdżka 
W sylwestra rano przyszła po mnie Zuzia.Dała mi jeść,pić i tp.Zuzia ma przyjaciółkę Anie.
Moja pani mnie osiodłała i wybrałyśmy się na przejażdżkę.Po drodze dołączyła się do nas Ania ze swoją klaczą Iskrą.Jej klacz była narowista.Postanowiły zrobić krótki wyścig.Prowadziliśmy.Ania i Iskra znkneły z widoku.Zuzia mną zawróciła i pogalopowałyśmy zobaczyć co się stało.I co zobaczyłam ? Iskra szalała. A z boku leżała poraniona Anna.Zuzia położyła Anię na mój grzbiet i powiedziała-Do domu Gracja ufam ci.-A ona sama zabrała Iskrę.Ja osobiście rozumiem słowo,,Do domu".Gdy dojechałam do stajni(domu)akurat była tam mama Ani.Przeraziła się.-Ania co się stało-I pojechały do szpitala.Niestety ta historia nie kończy się szczęśliwie dla wszystkich.:(Iskrę uśpiono bo mama Ani tak się tym przeraziła...
Jaką rasę wam opisać?I inne pomysły na posty napirzcię w komach.
Koń najlepszy przyjaciel człowieka.Czemu ma to być pies czy kot.Konie są gorszę ???Czemu ludzie bez serca oddają je do rzeźni?Czy one nato zasługują.Konie w przeciwieństwie do ludzi nas nie zranią !!!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz