W końskich chrapach

W końskich chrapach
ZZ

piątek, 3 stycznia 2014

Witam

                                             Witam na moim blogu ,,W końskich chrapach" 
Będę publikować tu wiele ciekawostek na temat koni.A od czasu do czasu pojawią się przygody z ,,pamiętnika Gracji"i zaczniemy właśnie od tego. 
                                     ,,Pamiętnik Gracji"
Hejka jestem 4 letnią klaczą.Jak mam na imię z pewnością się domyślacie.Opowiem wam dzisiaj jak znalazłam się w mojej stajni...Urodziłam się w małym gospodarstwie.Moja mama miała wtedy 6 lat niestety nie wiem czy jeszcze w ogóle żyje ...Moja mama to kilku krotna chempionka.Właściciel był dla nas bardzo surowy :( . Ale od czasu do czasu przyjeżdżała Agacia.Agacia to mała dziewczyna z którą tak fajnie się bawiło.Niestety nasz właściciel zaczoł pić:(.I co ? Stracił pieniądze,rodzinkę i musiał nas sprzedać.Znalazł kupca na moich rodziców ale nie na mnie.Chciał oddać mnie do rzeźni.Tak się bałam.Dzień przed wyjazdem do stajni śmierci przyjechała do nas rodzina.I kupili mnie!:)I tak do teraz żyje w wspaniałej stajni z wspaniałą właścicielką Zuzią.
 Teraz kilka wspaniałych ras:
Fryzy
 Moja ulubiona rasa.
 Araby
 
                                                     
  Andaluzy
Ale wszystkie konie są piękne niezależnie od rasy.
NARKA 
 

1 komentarz:

  1. Uważam ten Bloog za wspaniały tylko jeden post ale bardzo ładny podoba mi się będe was śledzić czekam na więcej wpisów.
    na zapytaj.onet.pl-stajniatara

    OdpowiedzUsuń